Офіційні правила санаторію «Карпатія»

Внутрішні правила проживання в Санаторії «Карпатія»


Правила бронювання


1. Номер вважається заброньованим при наявності попередньої оплати щонайменше 30% протягом трьох банківських днів з моменту отримання рахунку.
2. Розрахункові години у Санаторії: поселення з 12:00, виселення до 10:00.
3. У випадку анулювання бронювання за 14 днів до дати заїзду, Санаторій повертає 100% передплаченої суми.
4. У випадку анулювання бронювання в термін від 14 до 3 днів, Санаторій повертає 50% передплаченої суми. 
5. У випадку анулювання бронювання менше ніж за 3 доби або у випадку не заїзду Гостя, Санаторій не повертає передплату.
6. У випадку заїзду Гостя пізніше від запланованої дати заїзду, без попередження, вартість за бронювання в ці дні не повертається та не компенсується. 
7. У випадку дострокового виїзду з Санаторія нараховується штраф в розмірі 1 (одної) доби перебування, решта невикористаних діб перебування компенсується в розмірі 50% 
8. При достроковому виїзд за поважної причини (тяжка хвороба, смерть близьких родичів), підтвердженої документально, санаторій компенсує Гостю вартість невикористаних послуг в повному об'ємі.
9. Повернення коштів відбувається шляхом безготівкового перерахунку на картку Гостя протягом 7 банківських днів з моменту надходження заяви (в заяві, крім карткового рахунку,  потрібно вказати ЄРДПОУ та МФО банку, транзитний рахунок, ПІБ власника карти)
10. При погодженні з адміністрацією, можливе зарахування грошових коштів, що залишились, в рахунок наступних заїздів.
11. Пізній виїзд Гостя допускається при наявності вільних місць. В цьому випадку Гость оплачує з 10:00 до 18:00 – 50% тарифу, після 18:00 – повний тариф;
12. Ранній заїзд з 05:00 до 12:00 – 50% тарифу, раньше 05:00 — повний тариф;
13. При достроковому виїзді Гостя, оплату за якого зробила юридична особа (турагенство, профспілкова організація і т.д.) повернення грошових коштів здійснюється за умовами Договору, заключеного вищезгаданими організаціями з Санаторієм.
14. Оплата за послуги здійснюється готівкою в касу, банківським переказом або банківськими картками: Visa, Master Card.
15. Для бронювання номера повідомте прізвище, ім'я, по батькові; категорію номера, точні дати перебування; наявність дітей та їх вік, кількість дорослих; номер факсу або ел.пошту; контактний номер телефону.

 

Правила проживання

1. Загальні положення

Дані правила розроблені згідно Наказу Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. №19 «Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг».

Надання готельних послуг здійснюється на підставі свідоцтва про привласнення готелю або іншому засобу розміщення відповідної категории, передбаченої системою класифікації готелів та інших засобів розміщення.

Санаторій «Карпатія» (надалі Санаторій) призначений для надання послуг по організації санаторно-курортного лікування, відпочинку та оздоровлення з використанням природних, кліматичних та інших лікувальних факторів. Також для надання юридичним та фізичним особам платних медичних санаторно-курортних послуг або послуг по відпочинку та проживанню на підставі договорів (рахунків).

Особи, які прибули на санаторно-курортне лікування або відпочинок, розміщуються на умовах, передбачених укладених з ними договорами (рахунками) та (або) придбаних путівок.

Прийом прибулих відпочиваючих (надалі «Гостей») відбувається на стійці розміщення (Рецепції).

При розміщенні в Санаторії Гості повинні мати: паспорт, санаторно-курортну карту, документи, які підтверджують право на отримання послуг (копії платіжних документів про здійснення передоплати, путівку, ваучер або доручення). При готівковій формі розрахунку оплата має бути зроблена в день заїзду. Для дітей до 14 років — свідоцтво про народження, санаторно-куротну карту, довідку про епідоточення.

Розрахункова година – 10:00. Заселення в 12:00.

Путівка дійсна тільки на зазначений в ній термін, не може бути передана іншим особам або поділена між декільками особами.
Згідно з умовами договору (рахунку), «Гостю» надається місце для відпочинку та проживання, санаторно-курортні послуги, харчування, а також комплекс додаткових послуг, в тому числі за додаткову оплату.

У випадку, коли «Гість» прибув в «Санаторій» на автомобілі, він повинен заповнити заявку на парковку автомобіля в відділі розміщення та отримати перепустку для виїзду та парковки автомобіля на території «Санаторія».

Санаторно-курортні книжки або карти «Гостя» є перепусткою на територію «Санаторія».

Діти віком до 18-ти років приймаються в «Санаторій» тільки в супроводі дорослих. Батьки (опікуни, піклувальники), яки прибули в «Санаторій» з неповнолітними, беруть на себе обов'язки по беспосередньому нагляду за дітьми, та несуть повну відповідальність за їхні дії. Для уникнення нещасних випадків батькам (опікунам, піклувальникам) не дозволяється залишати дітей без нагляду під час всього строку перебування в «Санаторії». Харчування дітей (сніданок, обід, вечеря) у ресторані «Колиба» здійснюється тільки з батьками (опікунами, піклувальниками), які зобов'язані слідкувати за поведінкою дітей. Відвідування дітьми басейну та лікувальних процедур дозволяється тільки в супроводі дорослих. 

Інваліди, з урахуванням особливих потреб,  та інші групи населення з обмеженими можливостями здоров'я, приймаються на відпочинок та лікування з супровідною особою.

Відвідування гостями відпочиваючих допускається за їх згодою до 22:00. Якщо гість має намір затриматися довше, необхідно зарєєструвати гостя у відділі розміщення, з обов'язковою доплатою згідно прейскуранту.

При виїзді із «Санаторія» «Гість» повинен за 2-3 банківських дні до виїзду повідомити адміністратора про надання необхідних бухгалтерських документів, повідомити час виїзду. В день виїзду до 09:00 необхідно провести остаточний розрахунок за додаткові послуги, та до 10:00 здати майно номера покоївці, а ключі адміністратору.

2. Права та відповідальність гостей.

«Гості» мають право:
•    Отримувати послуги в обсязі, асортименті і в належній якості  згідно умов договора (рахунку).
•    Отримувати додаткові послуги, які надаються «Санаторієм», на платній або безкоштовній основі.
Обов'язки «Гостей»
•    Неухильно виконувати данні Правила проживання та внутрішнього розпорядку.
•    Слідкувати за збереженням майна «Санаторія», попереджувати його псування, крадіжку, неправомірне використання. 
•    Дбайливо ставитися до навколишнього середовища, забезпечувати правила соцільного гуртожитку, проявляти взаємоповагу та терпимість до оточуючих.
•    Відшкодовувати в встаноленому порядку заподіяні матеріальні збитки, нести компенсаційні затрати, які виникли в наслідок власних неправомірних дій.
•    Дотримуватись режиму та розпорядку, встановленого адміністрацією.
•    Дотримуватись заходів особистої безпеки, виконувати правила по техниці безпеки, вимоги пожежної безпеки.
•    Виконувати вказівки лікуючого лікаря, надавати повну інформацію про стан свого здоров'я.
«Гостям» забороняється:
•    Палити в приміщеннях та на території «Санаторія», окрім спеціально відведених для цього місць.
•    Проводити у номерах розважальні заходи, які порушують спокій та відпочинок оточуючих, вживати спиртні напої.
•    Слухати музику зі збільшеною гучністю з 21:00 до 09:00, використовувати шумові та освітлювальні ефекти.
•    Використовувати в місцях відпочинку та проживання піротехнічні засоби
•    Проводити перестановку меблів у номері.
•    Користуватися власним спортивним інвентарем, який пов'язаний з ризиком для життя оточуючих (луки, арбалети, пневматична зброя)
•    Привозити з собою та зберігати зброю, вибухові, легкозаймисті та отруйні речовини та засоби.
•    Розводити багаття, влаштовувати зони для пікніков та розважальних заходів.
•    Передавати ключ від номеру, санаторно-курортну книжку або картку «Гостя» іншій особі. 
•    Виносити з номерів білі рушники. Для користуванням бассейном «Гостям» надаються кольорові рушники, для лікувальних процедур — кольорові простирадла.
•    При працюючій системі опалення та кондиціювання залишати відкритими вікна та двері на балкон.
•    Збирати на території санаторія лікарські рослини, трави, ягоди, гриби, заносити їх в номера. 
•    У випадку, якщо «Гість» порушує правила внутрішнього розпорядку, «Санаторій» має право розірвати договір та виселити «Гостя». В цьому випадку повернення грошових коштів за невикористані дні не відбувається.
•    Привозити в «Санаторій» тварин, птахів, рептилій. При погодженні з адміністрацією можливе виключення для собак породи «Йоркшеський терьер» та «Мальтійська болонка» у номерах певної категорії. Категорично забороняється відвідування ресторану,  лікувального відділення та дитячого майданчика  з собаками згаданих порід. При поселенні з собакою згаданих порід — «Гість» залишає заставну вартість в розмірі 1000 грн для відшкодування шкоди, яку може спричинити тварина. 
•    «Санаторій» не несе відповідальності за забезпечення безпеки «Гостя», який знаходиться за межами терирорії «Санаторія», а також якщо «Гість» знаходиться в технічних зонах (приміщеннях, об'єктах), які виконують функції допоміжних приміщень для обслуговування комплексу.

3. Права та обов'язки «Санаторія».
«Санаторій» має право:
•    У разі заподіяння «Гостем» матеріальної шкоди вимагати відшкодування збитку в повному обсязі.
•    У випадку коли дії «Гостя» спричинили наслідки, передбачені чинним кримінальним та адміністративним законодавством, звертатись до відповідних органів охорони та правопорядку.
«Санаторій» забов'язаний:
•    Дотримуватись цих Правил проживання та внутрішнього розпорядку та вимагати від «Гостей» їх дотримування.
•    Надавати «Гостю» послуги у відповідності з умовами договора (рахунку).
•    Зберігати місця лікування, відпочинку, проживання та громадські місця в належному стані, укомплектованими по діючим нормам та правилам.
•    Слідкувати за станом техніки безпеки та виконанням правил протипожежної безпеки.
•    Надавати докладну інформацію «Гостю» по всім питанням надання послуг, в тому числі які відпускаються за додаткову оплату.
•    Надавати місце для розміщення автотранспорту «Гостей» в спеціально відведених для цього місцях.
•    Дотримуватись конфіденційності інформації наданої “Гостями”, згідно із
              законодавством України.
•    Не проводити гучних заходів на території “Санаторію” після 23:00, за винятком заздалегідь оговорених свят та розважальних заходів.
•    Вчасно реагувати на заявки “Гостей” по усуненню поломок в номерах та на об'єктах інфраструктури “Санаторію”.

4.  Правила пожежної безпеки.
Для уникнення виникнення пожеж забороняється:
•    Розводити багаття, кидати недопалки на всій території «Санаторію».
•    Користуватись електронагрівальними приладами, які не передбачені в обладнанні номеру.
•    Залишати без нагляду включеними в мережу електричні прилади.
•    Накривати ввімкнені торшери і настільні лампи предметами із легкозгораючих матеріалів.
•    Для усунення поломок «Гість» зобов'язаний викликати спеціаліста через чергового адміністратора. 
      
При виникненні пожежі або ознак горіння необхідно: 
•    Повідомити про пожежу чергового адміністратора за тел. 113, 213, 150, через вікно чи балкон.
•    Щільно закрити вікна, вийти з кімнати, спуститись сходами вниз і виконувати вказівки адміністратора. 
•    У випадку, коли коридори і сходи задимлені і вийти з приміщення неможливо — необхідно залишитись в номері, змочити водою постільну білизну і ущільнити двері.
•    У випадку виникнення пожежі в місцях проживання або громадських місцях з вини «Гостя», останній несе повну відповідальність за наслідки.
•    Для забезпечення безпеки в приміщеннях та на території «Санаторію» встановлені системи відеонагляду,  за винятком номерів.

5. Порядок отримання медичних послуг
•    Медичні послуги відпускаються особам, які прибули в «Санаторій» по санаторно-курортній путівці. Амбулаторне лікування надається всім бажаючим особам, які не мають протипоказів, при пред'явленні санаторно-куротної карти та паспорта. При відсутності санаторно-курортної карти «Гість», який бажає скористатись медичними послугами, направляється на прийом до лікаря для призначення  необхідної діагностики та лікувальних процедур. Консультація лікаря та  призначені процедури оплачуються  згідно діючого прейскуранту.

Правила прийому процедур:
•    Для отримання  лікувальних процедур рекомендується приходити без запізнення (за 5-10 хвилин до призначеного часу)
•    Після прийому лікувальної процедури потрібно відпочити 5-10 хвилин.
•    Інтервал між процедурами рекомендується не менше ніж 15 хвилин.
•    При проходженні процедури потрібно не розмовляти, спокійно сидіти або лежати. Не приносити на процедури мобільні телефони, планшети, інші електронні пристрої.
•    При виникненні неприємних відчуттів, поганому самопочутті під час прийому процедури, необхідно  відразу повідомити медсестру та звернутися до лікаря.
•    При собі потрібно мати, в залежності від процедури: рушник або простирадло, шапочку, купальник, тапочки.

6. Обслуговування відпочиваючих
•    «Санаторій» надає «Гостям», за їх бажанням, додаткові платні послуги, згідно діючого прейскуранту.
•    «Санаторій» надає наступні безкоштовні послуги:
        - надання окропу, голок, ниток, щіток для взуття та одягу, іншого інвентаря – згідно затвердженних нормативів;
        - користування аптечкою з набором першої необхідності;
        - виклик швидкої допомоги, лікаря;
        - виклик таксі;
        - послуги інтернету Wi-Fi в холі «Рецепції» та ресторані «Колиба»
•    Зміна постільної білизни відбувається після кожного виїзду «Гостей», а також по необхідності, але не рідше одного разу на 4 дні. Зміна рушників — по бажанню гостей.
•    Праски з прасувальними дошками знаходяться в коридорах корпусів №3, 13, 6 (див.схему території комплексу). Забороняється користуватися прасками в номерах.
•    «Санаторій» у випадку виявлення забутих речей вживає заходів  для повернення їх власнику.У випадку коли власник не виявлений-  забуті речі реалізовуються у встановленому  порядку.
•    У випадку втрати або пошкодженні особистих речей, «Гість» повинен негайно повідомити про це адміністратора «Санаторію». Якщо до кінця терміну перебування «Гість»  не повідомив про втрату/пошкодження своїх речей, вважається що речі «Гостя» не  були втрачені або пошкоджені.
•    За втрату грошових коштів, кредитних карт, документів, коштовностей, ювелірних прикрас, які не були зданні на зберігання, «Санаторій» відповідальності не несе.
•    Книга відгуків та пропозицій зберігається у чергового адміністратора та видається «Гостям» за вимогою  (окрім осіб, які знаходяться в нетверезому стані)
•    «Санаторій» не несе відповідальності  за роботу місцевих служб (аварійне відключення електроенергії, водозабезпечення, операторів мобільного зв'язку). 

7. Харчування в «Санаторії»

•    Для зручності «Гостей» в  «Санаторії» діють два типи харчування, яке відпускається згідно замовлених та оплачених послуг(рахунок, договір).
 «Дієтичне харчування»
•    Відбувається в залі дієтичного харчування на другому поверсі «Ресторану Колиба»
•    Розсадка по місцям за столиками  проводиться страшим офіціантом які закріплюються на весь час перебування «Гостя». «Гостям» забороняється самостійно пересаджуватись за інші столики.
•    Режим «дієтичного» харчування
            Сніданок     — з 09:15 
            Обід         — з 13:45
            Вечеря    — з 18:45
«Ресторанне харчування»
•    Відбувається в залі «ресторанного харчування» на закритій терасі першого поверху «Ресторану Колиба»
•    Розсадка по місцям за столиками  проводиться страшим офіціантом які закріплюються на весь час перебування «Гостя». «Гостям» забороняється самостійно пересаджуватись за інші столики.
•    Режим «Ресторанного» харчування
            Сніданок — з 09:00 
            Обід           -  з 13:00 
            Вечеря      - з 18:00 
•    Для правильного  оформлення меню-замовлення необхідно вибрати із кожного розділу одне блюдо, яке відповідає призначеній дієті.
•    В перший день заїду «Гостя», або при відсутності замовлення подаються чергові страви.
•    Заміна замовленої по меню страви можлива тільки при погодженні з кухнею.
•    «Санаторій» залишає за собою право проводити заміну страв у випадку відсутності потрібних продуктів, або переходити на беззамовну систему харчування.
•    Відгуки або побажання по організації харчування  «Гість» може записати в книзі скарг та пропозицій, яка знаходиться у старошого офіціанта, або в анкетах.
•    В «Санаторії» не прийнято відвідувати зали для харчування у верхньому одязі, піжамах, халатах, купальних костюмах.
•    Категорично забороняється виносити посуд з ресторану. 


    Для нашої команди надзвичайно важливо, щоб перебування у нашому Санаторії залишило у Вас тільки позитивні враження! У випадку будь яких запитань, будь ласка, зв'яжиться з нами по телефонам:
    Начальник відділу бронювання Ольга Володимирівна — 067-312-76-49; 
    Заступник директора Ірина Андріївна — 067-312-31-08. 
Адреса нашої електронної пошти: office@karpatia.com.ua.

Адміністрація та весь персонал Санаторія бажає Вам приємного відпочинку!