Рецепція, тел.:
+38 (03142) 59-228,
+38 (03142) 59-310

+38 (067) 312-76-45
Бронювання, тел.:
+38 (067) 312-76-49
з 9:00 до 18:00

office@karpatia.com.ua
вул. Центральна, 87,
с.Шаян, Хустський р-н,
Закарпатська обл.
Україна, 90457


Головна сторінка → Акції → Наші акції

Наші акції

 Раннє бронювання “низького сезону”:

  бронюй відпочинок з 20 листопада до 25 грудня та отримуй додаткову знижку 15%!!!

Акція розповсюджується на “путівки 12 та 18 днів” та діє за умови 30% передплати.
Поспішайте, кількість номерів обмежена!

Деталі за номером 067 312 76 49

________________________________________

 ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ

Знижки для постійних клієнтів

 Картки бажаного гостя бувають “срібними”, “золотими” і “платиновими”, та видаються гостям згідно із програмою лояльності:

Картка Знижка, % Послуги, на які поширюється знижка Умови отримання картки
Платинова картка бажаного гостя 10%+ на проживання по готельному та санаторно-курортному тарифам +додаткові послуги +лікувальні послуги +знижка 15% на ресторан “Колиба” загальна кількість днів проживання більше 90 днів
Золота картка бажаного гостя 10% на проживання по готельному та санаторно-курортному тарифам +додаткові послуги загальна кількість днів проживання більше 60 днів
Срібна картка бажаного гостя 5% на проживання по готельному та санаторно-курортному тарифам загальна кількість днів проживання більше 36 днів

 Правила користування дисконтною карткою:
• дисконтна картка є іменною та не підлягає передачі третім особам. Знижка надається тільки власнику картки та членам його родини;
• дисконтна картка видається при умові заповнення анкети зі зразками підписів гостя та членів його родини;
• знижка надається тільки при умові пред’явлення картки при проведенні розрахунку, оплати проживання чи інших послуг;
• дисконтна картка діє на постійній основі. Акційні знижки та знижки за дисконтними картками не додаються. Під час розрахунків враховується найбільша знижка, актуальна на даний момент.
• при втраті чи пошкодженні дисконтна картка може бути відновлена.
• дисконтна картка є власністю санаторію «Карпатія» і може бути анульована за рішенням Адміністрації у випадку порушення власником правил проживання і спричинення збитків власності чи репутації санаторія.